CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Inainte de a aplica te rugam sa consulti informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Manager Executiv
Locatii NextGen: 
                          
                           -   Mangalia; Urziceni , Slobozia


Cerinte:

Experienta in management de minim 3 ani;
Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor;
Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
Permis de conducere obligatoriu - cat. B;
Studii superioare;


Responsabilitati:

Implementarea politicilor de business si comerciale ale companie la nivel local;
Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a business-ului in pietele in care compania activeaza;
Realizarea obiectivele de business lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
Recrutarea si formarea echipei la nivel local cat si evaluarea in mod continuu a performantei;
Analizeaza periodic realizarile echipei la nivel local si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului;
Coordonează şi controlează activitatea departamentelor din subordine;
Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie;
Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;

Oferim:

Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila anuala in functie de performanta).
Masina de serviciu, telefon și laptop

Contabil senior

Contabil Senior-Bucuresti


Angajator:

Nextgen Communications

Domeniu:

Banci, Telecomunicatii

Tip anunt:

full-time

Nivel anunt:

1 - 5 ani experienta

Orase:

BUCURESTI;

Actualizat la:

 06.04.2022

 


Scurta descriere a companiei:

NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.


Cerinte:


Candidatul ideal
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara;
- Experienta in utilizarea unui program de contabilitate- nivel avansat precum precum si capacitatea de familiarizare rapida cu diverse softuri in cadrul companiei
- Cunostinte solide Operare PC: MS office
- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila si o buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare
- Atitudine pro-activa, abilitati de comunicare si organizare
- Seriozitate, stabilitate si maturitate profesionala
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe, abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a respecta deadline-urile asumate
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj (scris si vorbit- nivel mediu )
Descrierea jobului


Responsabilitati / Realizari


Responsabilitatile postului:

- Organizeaza si realizeaza contabilitatea furnizorilor de programe TV precum si a altor furnizori care ii sunt atribuiti;
- Urmareste obtinerea certificatelor de rezidenta fiscala;
- Ofera feedback pe contractele de furnizori de care se ocupa
- Inregistreaza notele de salarii si tichete de masa lunar; reconciliaza lunar softul contabil cu statele si situatiile departamentului HR, intocmeste fisierele cu propunerile de plata pentru contibutiile aferente salariilor si TVA
- Organizarea si supervizeaza contabilitatea de patrimoniu: organizeaza procesul de casare active aprobate de catre managementul imputernicit al companiei, organizeaza orice alte activitati ce vizeaza contabilitatea stocurilor si a imobilizarilor
- Intocmeste lunar facturile de lucrari si materiale; calculeaza lunar incarcarile si descarcarile de gestiune aferente facturilor emise ( ct 332/ct 712 ) , stabileste soldul proiectelor in curs. Inregistreaza accruals lunare/storno de accruals lunare in relatia cu proiectele in desfasurare.
- Organizeaza si gestioneaza intocmirea declaratiilor lunare/arhivarea lor, a platilor catre ANAF , relatia cu firma de fiscalitate:- Administrarea declaratiilor fiscale catre bugetul statului in colaborare cu firma externa de servicii financiare.
- Ruleaza operatiunile necesare inchiderii de TVA si verifica jurnalele de cumparari si vanzari. Se asigura de completitudinea documentelor financiar-contabile arhivate la sediul central
- Intocmeste registrul fiscal si registrul inventar ; realizeaza reconcilierea fisei fiscale extinse de la ANAF cu toate debitele inregistrare si platite sau nu de catre companie catre ANAF
- Intocmeste lunar declaratii catre ANAF/BNR/Statistica si alte organisme locale
- Declara sedii secundare la Adminsitratia Financiara sau le inchide dupa caz in colaborare cu firma externa de servicii financiare; arhiveaza corespunzator documentele aferente. Achizitioneaza Registre Unice de Control si tine evidenta lor
- Calculeaza lunar/trimestrial impozitul pe profit .Intocmeste raportari catre BNR si Directia de Statistica precum si alte raportari cu caracter financiar . Mentine relatia cu institutiile de stat
- Organizeaza si gestioneaza arhiva de declaratii depuse la ANAF/BNR/Statistica/autoritati locale, arhiva cu procese verbale de control aferente departamentului financiar-contabil, arhiva electronica de jurnale de TVA
- Colaboreaza strans cu firma de fiscalitate terta cu privire la conformitatile legislative
- Participa la inventarierea anuala a patrimoniului si la auditul extern si intern/diverse controale de la autoritati
- Se ocupa de implementare diverse moduri de lucru/analize
- Asigura suport managerului de departament in rezolvarea diverselor aspecte din activitatea de zi cu zi. Proactivitate in optimizarea modului de lucru, a implementarii de solutii informatice, de metode de control financiar, initiative pentru imbunatatirea activitatii departamentului financiar-contabil
- Intocmeste lunar la inchiderea de luna/an specifica diverse rapoarte catre firma mama ( capex, FAR, rezultat fiscal etc )
- Training si mentoring pentru junior staff si pentru colegii din companie.

- Acorda suport colegilor din alte departamente/puncte de lucru pentru tot ceea ce inseamna aspecte financiar-contabile.


Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.